Haberler - Sille İlkokulu

Haberler

MÜDÜRÜMÜZÜN YENİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI MESAJI

Sevgili öğrenciler, değerli öğretmen arkadaşlarım ve değerli velilerimiz; Ülkemizin geleceği çocuklarımızın yüreklerinde, bilgi ve sevgi ışığını yakmak üzere 2017-2018 eğitim-öğretim yılına başlamanın heyecanını yaşıyoruz. Her şeyin büyük bir hızla değiştiği, beklentilerin, talepler ve mesleklerin sürekli bir değişim içinde olduğu günümüzde, eğitim konusunda fiziki imkânlarımızı sürekli gözden geçiriyor Konya´mızın en güzide yeri Sille´de tarihle iç içe yaşayan yavrularımızın eğitim hakkını kutsal sayıyoruz.  Sevgili Öğrenciler; başarı, birden çok faktöre bağlı olarak ulaşılabilen bir olgudur.Başarıya ulaşmada; sorumluluk duyma, planlı çalışma, kararlı olma ve kendine güvenme başarının olmazsa olmazlarıdır. Ayrıca öğretmenlerinizi ve okulunuzu, birbirinizi seviniz, zararlı alışkanlıklardan kaçınınız. Sizler eğitimin temel yapı taşlarısınız. Eğitim-öğretim alanında yapılan her türlü fedakârlık, çaba ve yatırım, sizler içindir. Sizler başarılı oldukça, bizler de mutlu ve huzurlu olacak, geleceğimize güvenle bakacağız. Bu duygu ve düşüncelerle, tüm öğretmen arkadaşlarıma, öğrencilerimize ve eğitim camiasına başarılar diliyor, 2017-2018 eğitim-öğretim yılının sağlık, mutluluk, huzur ve başarılarla dolu geçmesini temenni ediyorum.   Seyit KAHRİMAN  OKUL MÜDÜRÜ

Kutlu Doğum Programımız...

Öğrenci velilerimizin de yoğun katılımıyla Kutlu doğum Haftası etkinliğimizi icra ettik

Bilim Merkezi Gezimiz

Öğrencilerimiz haranlıkla gezdiği Bilim Merkezi gezimiz...

Devamı

Özel Gevher Nesibe Hatun Anadolu Sağlık Meslek Lisesi Okulumuzun İhtiyaç sahibi öğrencilerine giyecek yardımında bulundu.

Özel Gevher Nesibe Hatun Anadolu Sağlık Meslek Lisesi Okulumuzun ihtiyaç sahibi öğrencilerine mont ve bot yardımında bulundu. Kendilerine can-ı gönülden teşekkür ediyoruz...

ÇOCUK ŞİİRLERİ ORMANIMIZ

İstanbul Üniversitesi ve Selçuklu Belediyesi işbirliğiyle hazırladığımız "Çocuk Şiirleri Ormanı" Prejemiz bugün hayat buldu.

Alaaddin İlkokulu Kardeş Okul Ziyareti Ney Dinletisi

Alaaddin İlkokulu Kardeş Okul Projesi kapsamında, Ney Ekibi tarafından sunulan Ney dinletisi ve Hediyelerinden dolayı teşekkür ederiz...

ŞEHİTLİK ve MEVLANA MÜZESİ GEZİMİZ

Konya Şehitlik ve Mevlana Müzesi gezimizde Gazilerimizle buluştuk söyleşi yaptık...

EL YIKAMA ALIŞKANLIĞI SEMİNERİ

ÖĞRENCİLERİMİZE EL YIKAMA ALIŞKANLIĞI KAZANDIRMAK İÇİN ÖZEL GEVHER NESİBE HATUN LİSESİNİN KATKILARIYLA EĞİTİM SEMİNERİ DÜZENLENDİ.

15 TEMMUZ KÖŞEMİZ

15 Temmuz gecesi, ülkemizi, milletimizi, aydınlık geleceğimizi yok etmek isteyen vatan hainleri harekete geçmiş, milletin silahlarını yine bu aziz ve fedakar  millete doğrultarak kanlı bir darbe girişiminde bulunmuşlardı. Ancak, milletimiz, darbe girişimini, sokakları ve meydanları doldurarak, ölümü göze alarak başarısızlığa uğrattı. 15 Temmuz şehitlerimizi rahmet ve minnetle anılarak, Gazilerimize acil şifalar diliyoruz. 15 Temmuz Demokrasi Zaferimiz kutlu olsun ! Okulumuzda 15 Temmuz  Demokrasi Zaferi ve Şehitleri Anma Panosu  velilerimiz için düzenlendi ve Milli Eğitim Bakanlığı´nın gönderdiği broşürler dağıtıldı.

BEN DE FIRÇALIYORUM

Sağlık Bakanlığı tarafından başlatılan “Ben de Fırçalıyorum” kampanyası kapsamında Selçuklu Sille İlkokulunda diş fırçası ve diş macunu dağıtımı yapıldı.